Volg eens een workshop

Eindelijk heb ik het gedaan! Ik heb een workshop gevolgd!

Niet zomaar eentje, maar 1 vanop de Libelle Winterfair.

Een goede vriendin van mij heeft me uiteindelijk toch kunnen overtuigen. Eerst zag ik er wat tegenop, daarna zag ik een paar dingen die me toch wel interesseerde.

Maar natuurlijk moet je eerst in een gigantisch lange rij wachten en hoe dichter je komt, hoe meer dingen die je graag wil doen ziet verdwijnen omdat ze volzet zijn.

Tijdens het lange wachten hadden we dan toch besloten om er toch 1 te pakken dat ons minder aansprak en die workshop te gaan volgen.

Na het inschrijven zijn we nog iets gaan eten en nog wat rond gekuierd tussen de kraampjes door.

We hadden ondertussen toch al alles gezien, aangezien we daar al waren van bij de opening.

De workshop zelf viel veel beter mee dan verwacht! Ik heb geweldige dingen geleerd over handlettering en mijn interesse is hierdoor nog meer gestegen.

Nu kan ik al de paar basisstappen. Als ik hier ooit een workshop over vindt dan ga ik ze zeker volgen. Je doet geweldige ideetjes op om kaartjes veel leuker te maken en tekst wat meer leven te geven. Een echte aanrader!

We hadden ook een geweldige instructrice, Elisa Guarraci. Ik volg ze momenteel ook via Instagram en Facebook.

Iets waar ik in het begin zo tegen op zag, bleek een geweldig succes te zijn.

Libelle Winterfair, volgend jaar ben ik er weer voor nog een workshop! En de lange wachtrijen neem ik er wel bij.

Xxx C.

Eén reactie op “”

Plaats een reactie